Visszajelzés

Összes cikk

2017-11-24

8 HETES FORMASZERVIZ PROGRAM (jan. 15-től)

Kiemelt kép

SzuRP utáni következő szint, tovább a törzsizom erősítés és állképességjavítás utján

‹‹‹ Vissza az összes program áttekintő oldalára ‹‹‹

 

FORMASZERVIZ PROGRAM

 

A 8 hetes Formaszerviz Program otthonról elérhető, biztonságos és átfogó edzéslehetőséget jelent, hogy a szülés előtti kondíciódat visszaszerezd, regeneráld az izmaidat és megszabadulj pár felesleges kilótól. Minden információt, gyakorlatot és mozgásformát egy helyen, kompakt módon és támogató közösségben kapsz meg, ahogy arra szükséged lesz!

A mozgásprogramot öt szakember – és egyben anyuka – dolgozta ki, a törzsizomzatra és mélyizmokra koncentrál saját súlyos, dinamikus gyakorlatokkal, nem kevés állóképesség javítással és alakformálással fűszerezve.

  • KÖZÖS RAJT: január 15-én!

  • 8 hét, heti 3*40 perc torna

  • otthon, tetszőleges időpontban a portálon keresztül indítható online órák

  • minden óra 48 órán át érhető el, utána jön a következő

  • mindenki egy adott napon indul és együtt tornázza végig a 8 hetet a saját nappalijában

  • mindenki egy zárt FB csoportba szerveződve motivál és motiválódik

  • oktatók és anyuka sorstársak támogató online közössége biztosítja a folyamatos motivációt

  • Haladási napló és csoportmunka erősíti a számonkérhetőséget

  • a programhoz 4 hetes mintaértend vásárolható (részletek alul)

A CÉL:

  • Vissza a szülés előtti erőnléthez
  • Visszavezetni a rendszeres mozgást az életedbe

 

FÓKUSZBAN:

  • A törzsizomzat erősítése és kondicionálása gumiszalaggal és eszköz nélkül
  • Állóképességjavítás ugrálás nélkül, hogy a gátizmok maximálisan védve legyenek
  • Tartásjavítás, a mély has- és hátizomok erősítése a szétnyílt hasizom védelmével és regenerálásával
  • De emellett nem hagyunk ki egyetlen nagyobb izomcsoportot sem!

 

A PROGRAM NEHÉZSÉGI FOKA

 

ERRE SZÁMÍTHATSZ

  • Heti 3 darab 30-40 perces, tetszőleges időpontban indítható és 48 órán át elérhető edzés, amit bármikor elvégezhetsz otthon, két pelenkázás között. Te döntöd el, mikor és mennyit vállalsz, de kapsz egy keretrendszert is az örökös halogatás elkerülése érdekében

  • Egymásra épülő, változatos órák! A paletta színes és izgalmas: Formatorna, Pilates, Gerinctréning, Total body, Piloxing, Gumiszalagos órák

  • A program középhaladó szintről fokozatosan nehezedő órákkal juttat el a haladó szintre.

  • Elméleti kisvideók a különböző izomcsoportok aktivizálására

  • Tippek, tanácsok és magyarázatok a gyakorlatok helyes és hatékony végzéséhez

  • Támogató online közösség és nyomon követhető teljesítmény

  • Minden résztvevő látja a program többi szereplőjének aktivitását, eredményeit, élménybeszámolóit és haladási naplóját.

  • Lehetőséged van az exkluzív, zárt Facebook csoportban beszélgetni az edzőtársaiddal és az oktatókkal, és akár kérdezni is!

  • Mindenki egyszerre, ugyanazon a napon indul és együtt teljesítjük mind a 8 hetet!

  • Egymást segítve, folyamatos kapcsolattartás és támogatás mellett!

  • A közös rajt előtti héten, az Előszezon hetében együtt (akkor még csak fejben és lélekben) készülünk fel az előttünk álló 8 hétre: állapotfelmérés, haladási napló, zárt Facebook csoport, és még pár titkos adalékanyag…

OKTATÓK

  • Kádár-Papp Nóra, a Gyerünk, anyukám! mozgalom alapítója

  • Domokos Flóra, okleveles Pilates oktató

  • Tatár Szilvia, gerinctréning és stretching oktató

  • Adamcsek Edo, Total body tréner

  • Mezei Eszter, okleveles Piloxing oktató

 

MENETREND

0. hét (előszezon) (január 8-14.): Ezen a héten leginkább fejben és lélekben készülünk fel a közös munkára, edzések még nem lesznek. Ekkor történik az állapotfelmérés, a haladási napló előkészítése, a zárt Facebook csoportok feltöltése és még pár titkos dolog…

1-2. hét (január 15-28.): intenzív alapozás intimtornával, tartásjavítással és hasizomregenerálással. Elmélyedős Pilatessel, dinamikus Formatornával és sok-sok nyújtással.

3-4. hét (január 29. - február 11.): Törzserősítés és állóképességjavítás ezerrel. A 3. héten a törzsizmok fókuszával, a 4. héten a kardióra helyezünk nagyobb hangsúlyt. Core Mix, Formatorna, Pilates és Nyújtóórák formájában.

5-6. hét (február 12-25.): Rákapcsolunk! Itt már lesz izzadás ezerrel, bontjuk a zsírt, erősödnek az izmok! Bevetjük a gumiszalagot, kaptok Total Body órát is, és kérünk, hogy minden edzés után veregesd meg a válladat!

7-8. hét (február 26. - március 11.): Turbó-üzemmód, anyukám! Óra közben szabad minket utálni, utána meg imádni. Utóbbit magaddal szemben kötelező jelleggel! Teljes testes erősítésre gyúrunk majd, sok-sok lihegős kardióval, gumiszalagos órákkal és energiabomba Piloxinggal.

NEKED AJÁNLJUK, HA

  • A szülés utáni regeneráción már túl vagy, szétnyílt hasizmod összezárult vagy maximum 1-1,5 ujjnyi, gátizomzatod megerősödött és nem tapasztalsz inkontinenciára utaló tüneteket.

  • Régebben szültél és hiányzik a szülés előtti fittséged, szeretnél alakítani magadon, feszesebbé tenni a tested.

  • Az elmúlt 3 hónapban heti szinten mozogtál, vagy a terhességed előtt és alatt aktívan sportoltál, könnyen és komplikációmentesen szültél.

  • A törzsizomzatod tudatosítása és aktiválás nem jelent gondot.

  • Szívesen erősödnél, fokozatosan haladva a keményebb edzések felé.

  • Rendszeresen kocogsz és fokozni szeretnéd az erőnléted.

  • Kell egy jó csapat és némi ösztönzés ahhoz, hogy rendszeresen és lelkiismeretesen mozogj.

  • Tanácstalan vagy, hogyan vágj bele a rendszeres mozgásba.

  • Szívesen rászánsz 8 héten át napi 30 percet, hogy ismét az életed része legyen a Sport.

 

RÉSZVÉTELI FELTÉTELEK

  1. A program díja 16 000 Ft. A programot 4 hetes étrenddel is ki tudod egészíteni, amiről részletesen alább olvashatsz. A részvételi díjat a portálon keresztül kártyával tudod kiegyenlíteni. A tranzakció után azonnal aktiválódik számodra a program és eléred a belső felületét a portálon.

  2. Ha a szülés után már túl vagy a regenerálódás, és elvégezted a SZURP vagy a Nagy SÚLYrakezdő programunkat.

  3. Gátizmaid újra megerősödtek, tüsszentésre, köhögésre nem cseppen el a vizeleted, és ha volt is szétnyílt hasizmod, mostanra már összezárult, vagy maximum 1-1,5 ujjnyi.

  4. Ha már régebben szültél, több gyereked is van, és bár eddig is igyekeztél sportolni, de nem sikerült rendszeressé tenni, ÁM MOST úgy érzed, itt az ideje felpörgetni a motort és adni magadnak egy kis énidőt.

  5. A Formaszerviz Program szoptatás alatt is biztonságosan végezhető.

  6. A programon való részvételnek nem előfeltétele a mozgástípusok ismerete!

  7. A program díja nem visszatéríthető, amennyiben rajtunk kívülálló okból nem tudsz részt venni.

  8. Ez a program a Gyerünk, anyukám! videótár óráitól független. A két előfizetés nem előfeltétele egymásnak, és nem is biztosít átjárhatóságot a két rendszer között.

 

MEGFELELŐ ÉTRENDDEL MÉG HATÉKONYABB!

A mozgás nagy lépés ahhoz, hogy a tested ismét remek formában legyen, de a megfelelő étrend legalább ilyen fontos! Segítünk, hogy a táplálkozásod és a program órái együtt a leghatékonyabb fejlődést biztosítsák neked. A havi étrendet dietetikus szakember állította össze, hogy a babád és a te szervezeted se szenvedjen semmiben hiányt, mégis a lehető legtöbbet elérhesd kitűzött céljaidból!

Most először minden programhoz lehet 4 hetes étrendet is választani!

4 HETES ÉTRENDEK

Ha úgy szeretnél fogyni, hogy az egészséged se lássa kárát és az elért eredmények is tartósan veled maradjanak, akkor bizony rendszeresen mozogni kell és a megfelelően összeállított étrendednek is a fenti célokat kell szolgálnia. Mi most valami újat adunk nektek: 4 hetes, dietetikus által összeállított, kiegyensúlyozott, meghatározott kalória- és szénhidráttartalmú, felesleges bonyolításoktól, korlátozásoktól, bioboltban aranyárban kapható termékektől mentes mintaétrendeket.

 

 

Mit tudnak ezek a mintaétrendek?

  1. Mindenekelőtt is a mintaétrendeket szakképzett dietetikus állította össze, így a tápanyagok szempontjából kiegyensúlyozottnak tekinthetőek - ami az egészséged szempontjából fontos szempont.

  2. Meghatározott energia- (kcal) és szénhidráttartalmúak - ebből a szempontból alkalmasak a testtömegcsökkentési cél elérésének támogatására.

  3. Meghatározott energia- és szénhidráteloszlásúak - azaz a napi ajánlott energia- és szénhidrátmennyiséget 5 étkezésre megfelelően elosztva tartalmazzák.

  4. A fentiek mellett kiegyensúlyozottak a megfelelő fehérje- és szénhidrátbevitel szempontjából is.

  5. Alkalmasak arra, hogy használatuk során megismerd a testtömegcsökkentéshez szükséges alapanyagok körét, hogy elsajátítsd a megfelelő ételkészítési technológiákat, és megismerkedj az egyes ételekből, alapanyagokból számodra megfelelő adagnagyságokat.

 

Mit NEM tudnak ezek a mintaétendek?

  1. A legfontosabb, hogy ezek a MINTAétrendek minták, tehát nem személyre szabottak, nem helyettesítik a személyre szabott dietetikai tanácsadást.

  2. Ennek megfelelően nem veszik figyelembe a te egyéni ízpreferenciáidat.

  3. Nem alkalmazkodnak a különböző táplálékallergiákhoz, -intoleranciákhoz - bár az ételek mindegyike a megfelelő helyettesítésekkel elkészíthető (pl. túró laktózmentes túróval, kenyér gluténmentes kenyérrel stb.)

  4. Nem vegetáriánus/vegán étrendek.

  5. Nem alkalmazkodnak a tudományosan megalapozatlan, gyakran tévhiteken alapuló éppen trendi divatdiétákhoz.

  6. Nem tartalmaznak minden reggel zabkását - bármennyire népszerű is ez az étel manapság, főleg reggelire. A zabkása tipikusan fehérjeszegény és összetett szénhidrátokban gazdag étel - a testtömegcsökkentő étrendben pedig kiemelt hangsúly van a megfelelő mennyiségű és minőségű fehérjefogyasztáson. Ezért a menüben hetente egyszer szerepel reggelire és egyszer-egyszer vacsorára. Ha nem szereted a zabkását, válassz más reggelit/vacsorát a kínálatból.

 

Miből állnak össze a mintaétrendek?

  1. Egy-egy mintaétrendet kaptok napi 1500 kcal/160 g szénhidrát-, ill. 1800 kcal/180 g szénhidráttartalommal. Hogy neked melyik lesz megfelelő - az a jelenlegi testtömegedtől függ. Ha nagyobb súllyal indulsz, akkor az 1800 kcal-os, ha kisebb súllyal, akkor az 1500 kcal-os.

  2. A mintaétrendek 4 hetet ölelnek fel.

  3. Az egyenletes napi energia- és tápanyagbevitel érdekében napi ötszöri étkezésre beosztva.

  4. A menü változatos, de különleges, speciális bioboltokban aranyárban beszerezhető termékektől mentes.

  5. Tartalmaznak előre elkészíthető, fagyasztható, a későbbiekben más típusú ételhez elővehető ételeket.

  6. Szerepelnek benne hagyományosabb, és kicsit modernebb ételek is.

  7. Figyelembe veszik a maradékfelhasználást is.

  8. Meglepő lehet, hogy a szendvicsfélék ilyen nagy hangsúlyt kapnak az étrendben - ennek azonban megalapozott szakmai oka van, hiszen a szendvicsfélék azok az ételek, amelyeket kiegyensúlyozottan lehet összeállítani, megfelelő fehérje-, zsír- és szénhidráttartalommal.

A 4 hetes étrend ára 5000 Ft és kizárólag programmal együtt vásárolható meg.

 

 TUDJ MEG MÉG TÖBBET

Olvasd el Formaszerviz nagykövetünk naplóját

Ha kérdésed van, írj a szerintem@gyerunkanyukam.hu email címre.

 

‹‹‹ Vissza az összes program áttekintő oldalára ‹‹‹