Visszajelzés

Összes cikk

2017-11-23

8 HETES JÓGAMÁNIA PROGRAM (jan. 15-től)

Kiemelt kép

Erősítsd a testedet és lelkedet lassan, koncentrálva, elmélyülten

‹‹‹ Vissza az összes program áttekintő oldalára ‹‹‹

JÓGAMÁNIA PROGRAM

 

 A 8 hetes Jógamánia Program során négyféle jóga irányzattal ismerkedhetsz meg az alapoktól felépítve fokozatosan, nehezedő ütemben. Az online programot hetente kiegészítik vezetett relaxációs és nyújtás gyakorlatsorok, hogy a tested és a lelked is feloldódjon ebben a koncentrált mozgásban. Minden információt, gyakorlatot és mozgásformát egy helyen kapsz meg, kompakt módon és támogató közösségben, ahogy az neked kell.

A Jóga program lehetőséget ad neked, hogy valódi énidőt szerezz magadnak, ami csak rólad szól kívül-belül. Nemcsak a tested fog változni, de kiegyensúlyozottabb, türelmesebb leszel a program végére, ami az egész családodra kihat – igazi win-win helyzet!

  • KÖZÖS RAJT: január 15-én!

  • 8 hét, heti 3*40 perc jóga + 30 perc relaxáció vagy nyújtás

  • otthon, tetszőleges időpontban a portálon keresztül indítható online órák

  • minden jóga óra 48 órán át érhető el, utána jön a következő

  • mindenki egy adott napon indul és együtt jógázza végig a 8 hetet a saját nappalijában

  • mindenki egy zárt FB csoportba szerveződve motivál és motiválódik

  • edzők és anyuka sorstársak támogató online közössége biztosítja a folyamatos motivációt

  • Haladási napló és csoportmunka erősíti a számonkérhetőséget

  • a programhoz 4 hetes mintaértend vásárolható (részletek alul)

 

A CÉL:

  • Stressz csökkentése, idegek kisimítása

  • Jobb és mélyebb kapcsolat önamgaddal,  a határaid megismerése

  • Test tudat- és kontroll kialakítása

  • Mélyizmok erősítése

  • Rugalmasság, hajlékonyság fejlesztése

  • Izmok, ízületek és csontozat helyreállítása

FÓKUSZBAN:

  • Csípő, váll, mellkasnyitás

  • Teljes test átmozgatása

  • Méregtelenítés

  • Relaxálás, feszültségcsökkentés

  • Nőiséggel kapcsolatos munka

A PROGRAM NEHÉZSÉGI FOKA   ❸

 

ERRE SZÁMÍTHATSZ

  • A Jógamánia Programban heti 3x35-40 perces online jógaórát teszünk elérhetővé 48 - péntekenként 72 - órára, mellette pedig heti 1 db, bármelyik nap bármikor elindítható vezetett relaxációt vagy nyújtást is kapsz

  • Az órákat a megadott idő alatt bármikor elindíthatod, akár két pelenkázás között, vagy amíg a gyerek szundikál. Te szabod meg, mikor és mennyit vállalsz, de kapsz egy keretrendszert is az állandó halogatás ellen.

  • Csípő-, váll- és mellkasnyitással helyreállítjuk a megrövidült izmokat, csökkentjük az egyes területeken tárolt feszültséget, felszabadítjuk a lekötött izmokat, ízületeket

  • Javul a vérkeringésed, jobb lesz az oxigénfelvételed, így jobban bírod majd a strapát, elmúlik a derék-, hát- és vállfájásod és könnyebben el tudod látni a babádat is!

  • A befelé fordulás és a koncentrált mozgás során csökken a stressz, kisimulnak az idegek – több lesz a türelmed is -, és felfrissülsz akkor is, ha egyébként kemény éjszakád volt

  • A változatos és kíméletes gyakorlatsoroknak köszönhetően tested visszanyeri rugalmasságát és ruganyosságát – sőt, talán még a szülés előtti állapotodat is túlhaladod!

  • A 8. hét végére jelentősen javul az állóképességed, erősödnek a mélyen fekvő izmaid, kialakul a test tudatod

  • A jógában fontos, hogy a saját határaidat tiszteletben tartva dolgozz!

  • Változatos, kíméletes, egymásra épülő órák, a paletta színes és izgalmas: Női jóga, Power jóga, Dinamikus jóga, Gerincjóga, Vezetett relaxáció, Nyújtás

  • Extra, de nem kötelező nyalánkságként heti önismereti gyakorlatokat is kapsz a Jógamánia Program hírleveleiben

  • Nyomon követhető a teljesítményed

  • A haladási napló és a zárt Facebook csoport segítségével minden résztvevő látja a Jógamánia Program többi résztvevőjének aktivitását, eredményeit és élménybeszámolóit. A tapasztalat azt mutatja, hogy ez igencsak motiváló mindenkinek!

  • Lehetőséged van az exkluzív, zárt Facebook csoportban beszélgetni az edzőtársaiddal és az oktatókkal, és akár kérdezni is!

  • Mindenki egyszerre, ugyanazon a napon indul és együtt teljesítjük a 8 hetet. Ugyanabban a cipőben járunk, mind anyukák vagyunk, együtt dolgozunk! A céljaid elérése érdekében támogató szakembereket és oktatókat, valamint folyamatos kommunikációt és motivációt kapsz tőlünk és a közösségtől is!

  • A közös rajt előtti héten, az Előszezon hetében együtt (akkor még csak fejben és lélekben) készülünk fel az előttünk álló 8 hétre: állapotfelmérés, haladási napló, zárt Facebook csoport, és még pár titkos adalékanyag...

  • Tartunk utószezont is, amikor levezetésképpen még átbeszélünk együtt mindent, ha bármilyen kérdésed, kétséged maradt.

 

OKTATÓK

  • Fekete Kriszta, Női jóga

  • Sugár Bertalan, Power jóga

  • Tatár Szilvi, Dinamikus jóga

  • Soltó Kriszta, Gerincjóga

 

MENETREND

0. hét (január 8-14.): Előszezon: Rajtvonalhoz állunk és lelkiekben felkészülünk a motivált és sikeres együttműködésre.

1-8.hét (január 15. - március 11.): A jóga több fajtájával megnyitjuk a csípődet, mellkasodat, vállaidat, javítjuk a vérkeringést, az oxigénfelvételt és az anyagcserét. Miközben a feszültséged csökken, a teljes testedben erősödnek a mélyizmok, ízületeid pedig visszanyerik hajlékonyságukat, rugalmasságukat.

 

AZ ÓRÁKRÓL RÉSZLETESEN

  • Női jóga: A gyakorlatok végzése közben oldódhatnak a nőiségünkkel kapcsolatos esetleges elfojtások, gátlások, blokkok. A medence, szív és torok terével foglalkozunk, az ezeken a területeken felgyülemlett feszültségeket oldjuk és aktivizáljuk női energiáinkat.

  • Power jóga: Nemcsak testben, de fejben is erősödni fogsz! A napüdvözlet különböző variációival és a legfontosabb ászanákkal dolgozunk, miközben eggyé válsz a légzéseddel, összekapcsolva a testet és a szellemet. Tetőtől-talpig átmozgat és az óra végére kisimultabb és koncentráltabb leszel.

  • Dinamikus jóga: A legfontosabb szempontok a gerinc védelme, a törzsizmok erőállóképességének növelése és az izmok-idegrendszer közötti kapcsolat minél kifinomultabbá tétele. A gyakorlás dinamikussága abban rejlik, hogy az ászanákat nem kitartjuk, hanem áramlunk egyik pózból a másikba, a póz tartása közben pedig a végtagokat mozgásban vannak. Kezeletlen szétnyílt hasizommal nem ajánlott!

  • Gerincjóga: Rendszeresen végezve kíméletes, de rendkívül hatékony mozgásterápia. Javítja a tartást, erősíti a tartóizmokat, lazítja és nyújtja a rövidülésre hajlamos izomzatot, és növeli az ízületi hajlékonyságot. Növeli a fizikai és pszichikai teherbírást, javítja az emésztést, vitalizál, és oldja a stresszt, belső feszültséget.

NEKED AJÁNLJUK, HA

  • Szeretsz jógázni és szívesen gyakorolnád otthon is rendszeresen

  • Még nem jógáztál, de szívesen kipróbálnád és el is mélyednél benne

  • Szereted a lassú, koncentrált mozgást és a befelé fordulást

  • Ugyanakkor nem akarsz túlságosan elmélyedni a jóga mögötti filozófiába

  • Szükséged van a stressz levezetésére és relaxációra

  • Szükséged van nyújtásra, hogy a gyerekneveléssel járó plusz terhelés ne viselje meg a tested

  • Ha legalább 4 hónapja szültél és már elvégezted a Szülés Utáni Regeneráló Programot (SZURP)

RÉSZVÉTELI FELTÉTELEK

  1. A program díja 16 000 Ft. A programot 4 hetes étrenddel is ki tudod egészíteni, amiről részletesen alább olvashatsz. A részvételi díjat a portálon keresztül kártyával tudod kiegyenlíteni. A tranzakció után azonnal aktiválódik számodra a program és eléred a belső felületét a portálon.

  2. Minimum 4 hónappal ezelőtt szültél, és már elvégezted a Szülés Utáni Regeneráló Programot (SZURP-ot)

  3. A Jógamánia Program hüvelyi és császármetszés útján történő szülés esetén is ajánlott.

  4. A Jógamánia Program szoptatás alatt is biztonságosan végezhető.

  5. A programon való részvételnek NEM előfeltétele a jóga ismerete.

  6. A program díja nem visszatéríthető, amennyiben rajtunk kívülálló okból nem tudsz részt venni.

  7. Ez a program a Gyerünk, anyukám! videótár óráitól független. A két előfizetés nem előfeltétele egymásnak, és nem is biztosít átjárhatóságot a két rendszer között.

‹‹‹ Vissza az összes program áttekintő oldalára ‹‹‹

 

MEGFELELŐ ÉTRENDDEL MÉG HATÉKONYABB!

A mozgás nagy lépés ahhoz, hogy a tested ismét remek formában legyen, de a megfelelő étrend legalább ilyen fontos! Segítünk, hogy a táplálkozásod és a program órái együtt a leghatékonyabb fejlődést biztosítsák neked. A havi étrendet dietetikus szakember állította össze, hogy a babád és a te szervezeted se szenvedjen semmiben hiányt, mégis a lehető legtöbbet elérhesd kitűzött céljaidból!

Most először minden programhoz lehet 4 hetes étrendet is választani!

4 HETES ÉTRENDEK

Ha úgy szeretnél fogyni, hogy az egészséged se lássa kárát és az elért eredmények is tartósan veled maradjanak, akkor bizony rendszeresen mozogni kell és a megfelelően összeállított étrendednek is a fenti célokat kell szolgálnia. Mi most valami újat adunk nektek: 4 hetes, dietetikus által összeállított, kiegyensúlyozott, meghatározott kalória- és szénhidráttartalmú, felesleges bonyolításoktól, korlátozásoktól, bioboltban aranyárban kapható termékektől mentes mintaétrendeket.

 

 

Mit tudnak ezek a mintaétrendek?

  1. Mindenekelőtt is a mintaétrendeket szakképzett dietetikus állította össze, így a tápanyagok szempontjából kiegyensúlyozottnak tekinthetőek - ami az egészséged szempontjából fontos szempont.

  2. Meghatározott energia- (kcal) és szénhidráttartalmúak - ebből a szempontból alkalmasak a testtömegcsökkentési cél elérésének támogatására.

  3. Meghatározott energia- és szénhidráteloszlásúak - azaz a napi ajánlott energia- és szénhidrátmennyiséget 5 étkezésre megfelelően elosztva tartalmazzák.

  4. A fentiek mellett kiegyensúlyozottak a megfelelő fehérje- és szénhidrátbevitel szempontjából is.

  5. Alkalmasak arra, hogy használatuk során megismerd a testtömegcsökkentéshez szükséges alapanyagok körét, hogy elsajátítsd a megfelelő ételkészítési technológiákat, és megismerkedj az egyes ételekből, alapanyagokból számodra megfelelő adagnagyságokat.

 

Mit NEM tudnak ezek a mintaétendek?

  1. A legfontosabb, hogy ezek a MINTAétrendek minták, tehát nem személyre szabottak, nem helyettesítik a személyre szabott dietetikai tanácsadást.

  2. Ennek megfelelően nem veszik figyelembe a te egyéni ízpreferenciáidat.

  3. Nem alkalmazkodnak a különböző táplálékallergiákhoz, -intoleranciákhoz - bár az ételek mindegyike a megfelelő helyettesítésekkel elkészíthető (pl. túró laktózmentes túróval, kenyér gluténmentes kenyérrel stb.)

  4. Nem vegetáriánus/vegán étrendek.

  5. Nem alkalmazkodnak a tudományosan megalapozatlan, gyakran tévhiteken alapuló éppen trendi divatdiétákhoz.

  6. Nem tartalmaznak minden reggel zabkását - bármennyire népszerű is ez az étel manapság, főleg reggelire. A zabkása tipikusan fehérjeszegény és összetett szénhidrátokban gazdag étel - a testtömegcsökkentő étrendben pedig kiemelt hangsúly van a megfelelő mennyiségű és minőségű fehérjefogyasztáson. Ezért a menüben hetente egyszer szerepel reggelire és egyszer-egyszer vacsorára. Ha nem szereted a zabkását, válassz más reggelit/vacsorát a kínálatból.

 

Miből állnak össze a mintaétrendek?

  1. Egy-egy mintaétrendet kaptok napi 1500 kcal/160 g szénhidrát-, ill. 1800 kcal/180 g szénhidráttartalommal. Hogy neked melyik lesz megfelelő - az a jelenlegi testtömegedtől függ. Ha nagyobb súllyal indulsz, akkor az 1800 kcal-os, ha kisebb súllyal, akkor az 1500 kcal-os.

  2. A mintaétrendek 4 hetet ölelnek fel.

  3. Az egyenletes napi energia- és tápanyagbevitel érdekében napi ötszöri étkezésre beosztva.

  4. A menü változatos, de különleges, speciális bioboltokban aranyárban beszerezhető termékektől mentes.

  5. Tartalmaznak előre elkészíthető, fagyasztható, a későbbiekben más típusú ételhez elővehető ételeket.

  6. Szerepelnek benne hagyományosabb, és kicsit modernebb ételek is.

  7. Figyelembe veszik a maradékfelhasználást is.

  8. Meglepő lehet, hogy a szendvicsfélék ilyen nagy hangsúlyt kapnak az étrendben - ennek azonban megalapozott szakmai oka van, hiszen a szendvicsfélék azok az ételek, amelyeket kiegyensúlyozottan lehet összeállítani, megfelelő fehérje-, zsír- és szénhidráttartalommal.

A 4 hetes étrend ára 5000 Ft és kizárólag programmal együtt vásárolható meg.

 

TUDJ MEG MÉG TÖBBET

Ha kérdésed van, írj a szerintem@gyerunkanyukam.hu email címre.

‹‹‹ Vissza az összes program áttekintő oldalára ‹‹‹