Visszajelzés

Összes cikk

2017-08-01

8 HETES SZUPERHAS PROGRAM (jan. 15-től)

Kiemelt kép

Feszes, izmos has haladóknak, kifejezetten kemény és izzasztó edzésekkel.

‹‹‹ Vissza az összes program áttekintő oldalára ‹‹‹

 

A 8 hetes SZUPERHAS program kifejezetten azokat célozza meg, akiknek fontos, hogy szép, egészséges és formás legyen a hasuk. Nem olyan formájú, hogy a szomszéd megkérdezze, terhes vagy-e, hanem sokkal szexibb, mint korábban, a lehető legkevesebb felesleggel. Ebben segítünk online, otthonról végezhető videóedzésekkel. Minden ehhez kellő, kicsit szadista óratípust, edzőt és gyakorlatot egy helyen kapsz meg, kompakt módon és támogató közösségben, ahogy arra a hasadnak szüksége van.

 

A SZUPERHAS program lehetőséget ad neked, hogy a gyerekek születése után újra tónusos és számodra is szerethető legyen a hasad.

 

  • KÖZÖS RAJT: január 15-én!

  • 8 hét, heti 3*40 perc edzés

  • otthon, tetszőleges időpontban a portálon keresztül indítható online órák

  • minden edzés 48 órán át érhető el, utána jön a következő

  • mindenki egy adott napon indul és együtt dolgozza végig a 8 hetet a saját nappalijában

  • mindenki egy zárt FB csoportba szerveződve motivál és motiválódik

  • haladási napló és csoportmunka erősíti a számonkérhetőséget

  • edzők és anyuka sorstársak támogató online közössége biztosítja a folyamatos motivációt

  • a programhoz 4 hetes mintaértend vásárolható (részletek alul)

A CÉL:

  • A törzsizmok és a hasizmok extra erősítése

  • Látványos és érezhető változás a has és derék részen

  • A lehető legtöbb hasi zsírszövet aka mamaháj ledolgozása

  • Az állóképesség fejlesztése

  • A mélyizmok aktiválása, tudatosítása és megdolgozása

  • A megfelelő, hatékony gyakorlatok elsajátítása

 

FÓKUSZBAN:

  • Törzsizomzat erősítése, fejlesztése (mell, has, hát, fenék)

  • Mélyizomzat átdolgozása

  • Hasizmok erősítése, szálkásítása

  • Teljes test átmozgatása

A PROGRAM NEHÉZSÉGI FOKA

 
 

ERRE SZÁMÍTHATSZ

  • A SZUPERHAS programban heti 3x40 perces, kifejezetten kemény és izzasztó online edzést teszünk elérhetővé 48 - péntekenként 72 - órára

  • Az órákat a megadott idő alatt bármikor elindíthatod, akár két pelenkázás között, vagy amíg a gyerek alszik. Te szabod meg, mikor és mennyit vállalsz, de kapsz egy keretrendszert is az állandó halogatás ellen.

  • A törzsizmok, mélyizmok erősítése kevésbé dinamikus, ám annál izzasztóbb erősítő szekciókkal és órákkal történik

  • A kardiót sem hanyagoljuk, hiszen helyi fogyásra a tested nem képes, az egész testet kell közepesen erősen, nem kifulladva megdolgozni

  • A meghívott edzők intenzívebb órái vegyes fókuszúak lesznek, hogy ezalatt a hasizmaid a regenerálódás fázisában még jobban fejlődhessenek. FONTOS: pihentetés nélkül a hasizmok nem fejlődnek megfelelően!

  • Megtanulod, hogy a six packhez nem ezer hasprést kell végezned, enélkül is csodálatosan formálhatók a kritikus részek

  • Ha megcsinálod a heti három edzést, a 8. hét végére biztosan fogsz tapasztalni változást!

  • A heti órák mellett olyan kihívásokat is kapsz, melyekkel még eredményesebb lehet a programba fektetett munkád!

  • Mindezt otthon, figyelő tekintetek és külön szervezési igény nélkül valósíthatod meg!

  • Nyomon követhető a teljesítményed: a haladási napló és a zárt Facebook csoport segítségével minden résztvevő látja a Szuperhas program többi résztvevőjének aktivitását, eredményeit és élménybeszámolóit. A tapasztalat azt mutatja, hogy ez igencsak motiváló mindenkinek!

  • Lehetőséged van az exkluzív, zárt Facebook csoportban beszélgetni az edzőtársaiddal és az oktatókkal, és akár kérdezni is!

  • Mindenki egyszerre, ugyanazon a napon indul és együtt teljesítjük a 8 hetet. Ugyanabban a cipőben járunk, mind anyukák vagyunk, együtt dolgozunk! A céljaid elérése érdekében támogató szakembereket és oktatókat, valamint folyamatos kommunikációt és motivációt kapsz tőlünk és a közösségtől is!

  • A közös rajt előtti héten, az Előszezon hetében együtt (akkor még csak fejben és lélekben) készülünk fel az előttünk álló 8 hétre: állapotfelmérés, haladási napló, zárt Facebook csoport, és még pár titkos adalékanyag...

  • Tartunk utószezont is, amikor levezetésképpen még átbeszélünk együtt mindent, ha bármilyen kérdésed, kétséged maradt.

OKTATÓK

  1. Kádár-Papp Nóra, a Gyerünk, anyukám! mozgalom alapítója
  2. Szalka Andrea, Gilda Max Teremhálózat szakmai vezető, IRON SYSTEM HUNGARY szakmai vezető, master trainer, személyi edző, aerobik presenter

  3. Szőts István, aerobik oktató

  4. Pancsó Gergely, személyi edző és aerobik oktató

MENETREND

0. hét (január 8-14.): Előszezon: rajtvonalhoz állunk és lelkiekben felkészülünk a motivált és sikeres együttműködésre.

1-8.hét (január 15. - március 11.): Andi és a fiúk mindent bevetnek, amit a csoportos óráikon a vendégek “szeretnek”. A meghívott edzők vegyes fókuszú, de a hasat keményen megdolgozó órái mellett Nóri klasszikus, alacsony intenzitású erősítő órákat tart.

NEKED AJÁNLJUK, HA

  • Hasizmaid a szülés után összezáródtak vagy maximum 1 ujjnyi nyílást tapintasz

  • Szívesen áldozol 8 hetet arra, hogy megtanulj többféle hasizomerősítő gyakorlatot

  • Tónusos, feszes hasat szeretnél a magadénak tudni

  • Kifejezetten kemény és izzasztó edzésekre vágysz

  • Szeretnél elbúcsúzni a hát- és derékfájástól

  • Már jó ideje rendszeresen és intenzíven mozogsz

  • Nincs gerincsérved, sem olyan ismeretlen eredetű fájdalmad, ami az alsótestedbe sugárzik, nyilall, netán zsibbadást okoz

RÉSZVÉTELI FELTÉTELEK

  1. A program díja 16 000 Ft. A programot 4 hetes étrenddel is ki tudod egészíteni, amiről részletesen alább olvashatsz. A részvételi díjat a portálon keresztül kártyával tudod kiegyenlíteni. A tranzakció után azonnal aktiválódik számodra a program és eléred a belső felületét a portálon.

  2. Az edzésekhez szükséged lesz két 1-1,5 kilós súlyzóra

  3. Minimum 6 hónappal ezelőtt szültél, és hónapok óta rendszeresen, intenzíven mozogsz

  4. Ha elvégezted a Formaszerviz Plusz vagy a Forma-bontó Programot

  5. A SZUPERHAS program hüvelyi és császármetszés útján történő szülés esetén is ajánlott, amennyiben szövődmény nem áll fenn.

  6. A SZUPERHAS program szoptatás alatt is biztonságosan végezhető.

  7. A program díja nem visszatéríthető, amennyiben rajtunk kívülálló okból nem tudsz részt venni.

  8. Ez a program a Gyerünk, anyukám! videótár óráitól független. A két előfizetés nem előfeltétele egymásnak, és nem is biztosít átjárhatóságot a két rendszer között.

 

‹‹‹ Vissza az összes program áttekintő oldalára ‹‹‹

MEGFELELŐ ÉTRENDDEL MÉG HATÉKONYABB!

A mozgás nagy lépés ahhoz, hogy a tested ismét remek formában legyen, de a megfelelő étrend legalább ilyen fontos! Segítünk, hogy a táplálkozásod és a program órái együtt a leghatékonyabb fejlődést biztosítsák neked. A havi étrendet dietetikus szakember állította össze, hogy a babád és a te szervezeted se szenvedjen semmiben hiányt, mégis a lehető legtöbbet elérhesd kitűzött céljaidból! 

Most először minden programhoz lehet 4 hetes étrendet is választani!

4 HETES ÉTRENDEK

Ha úgy szeretnél fogyni, hogy az egészséged se lássa kárát és az elért eredmények is tartósan veled maradjanak, akkor bizony rendszeresen mozogni kell és a megfelelően összeállított étrendednek is a fenti célokat kell szolgálnia. Mi most valami újat adunk nektek: 4 hetes, dietetikus által összeállított, kiegyensúlyozott, meghatározott kalória- és szénhidráttartalmú, felesleges bonyolításoktól, korlátozásoktól, bioboltban aranyárban kapható termékektől mentes mintaétrendeket.


 

Mit tudnak ezek a mintaétrendek?

  1. Mindenekelőtt is a mintaétrendeket szakképzett dietetikus állította össze, így a tápanyagok szempontjából kiegyensúlyozottnak tekinthetőek - ami az egészséged szempontjából fontos szempont.

  2. Meghatározott energia- (kcal) és szénhidráttartalmúak - ebből a szempontból alkalmasak a testtömegcsökkentési cél elérésének támogatására.

  3. Meghatározott energia- és szénhidráteloszlásúak - azaz a napi ajánlott energia- és szénhidrátmennyiséget 5 étkezésre megfelelően elosztva tartalmazzák.

  4. A fentiek mellett kiegyensúlyozottak a megfelelő fehérje- és szénhidrátbevitel szempontjából is.

  5. Alkalmasak arra, hogy használatuk során megismerd a testtömegcsökkentéshez szükséges alapanyagok körét, hogy elsajátítsd a megfelelő ételkészítési technológiákat, és megismerkedj az egyes ételekből, alapanyagokból számodra megfelelő adagnagyságokat.



 

Mit NEM tudnak ezek a mintaétendek?

  1. A legfontosabb, hogy ezek a MINTAétrendek minták, tehát nem személyre szabottak, nem helyettesítik a személyre szabott dietetikai tanácsadást.

  2. Ennek megfelelően nem veszik figyelembe a te egyéni ízpreferenciáidat.

  3. Nem alkalmazkodnak a különböző táplálékallergiákhoz, -intoleranciákhoz - bár az ételek mindegyike a megfelelő helyettesítésekkel elkészíthető (pl. túró laktózmentes túróval, kenyér gluténmentes kenyérrel stb.)

  4. Nem vegetáriánus/vegán étrendek.

  5. Nem alkalmazkodnak a tudományosan megalapozatlan, gyakran tévhiteken alapuló éppen trendi divatdiétákhoz.

  6. Nem tartalmaznak minden reggel zabkását - bármennyire népszerű is ez az étel manapság, főleg reggelire. A zabkása tipikusan fehérjeszegény és összetett szénhidrátokban gazdag étel - a testtömegcsökkentő étrendben pedig kiemelt hangsúly van a megfelelő mennyiségű és minőségű fehérjefogyasztáson. Ezért a menüben hetente egyszer szerepel reggelire és egyszer-egyszer vacsorára. Ha nem szereted a zabkását, válassz más reggelit/vacsorát a kínálatból.


 

Miből állnak össze a mintaétrendek?

  1. Egy-egy mintaétrendet kaptok napi 1500 kcal/160 g szénhidrát-, ill. 1800 kcal/180 g szénhidráttartalommal. Hogy neked melyik lesz megfelelő - az a jelenlegi testtömegedtől függ. Ha nagyobb súllyal indulsz, akkor az 1800 kcal-os, ha kisebb súllyal, akkor az 1500 kcal-os.

  2. A mintaétrendek 4 hetet ölelnek fel.

  3. Az egyenletes napi energia- és tápanyagbevitel érdekében napi ötszöri étkezésre beosztva.

  4. A menü változatos, de különleges, speciális bioboltokban aranyárban beszerezhető termékektől mentes.

  5. Tartalmaznak előre elkészíthető, fagyasztható, a későbbiekben más típusú ételhez elővehető ételeket.

  6. Szerepelnek benne hagyományosabb, és kicsit modernebb ételek is.

  7. Figyelembe veszik a maradékfelhasználást is.

  8. Meglepő lehet, hogy a szendvicsfélék ilyen nagy hangsúlyt kapnak az étrendben - ennek azonban megalapozott szakmai oka van, hiszen a szendvicsfélék azok az ételek, amelyeket kiegyensúlyozottan lehet összeállítani, megfelelő fehérje-, zsír- és szénhidráttartalommal.

A 4 hetes étrend ára 5000 Ft és kizárólag programmal együtt vásárolható meg.

 

 

TUDJ MEG MÉG TÖBBET

Ha kérdésed van, írj a szerintem@gyerunkanyukam.hu email címre.

‹‹‹ Vissza az összes program áttekintő oldalára ‹‹‹