Visszajelzés

Összes cikk

2017-11-24

8 HETES TÁNCOLJ, ANYUKÁM! PROGRAM (jan. 15-től)

Kiemelt kép

Szerezd vissza önbizalmadat heti 3 izgalmas táncórával!

‹‹‹ Vissza az összes program áttekintő oldalára ‹‹‹

 

TÁNCOLJ, ANYUKÁM! PROGRAM

 

A 8 hetes Táncolj, anyukám! Programban hetente minimum 3 alkalommal gyakorolhatsz, kísérletezhetsz és ismerkedhetsz önmagaddal a táncon keresztül. Érezd magad újra nőiesnek és szexinek kisgyerekes anyukaként is, szerezz önbizalmat ebben az élethelyzetedben is, tanulj meg táncolni most, felnőtt fejjel vagy elevenítsd fel a régi bulik hangulatát a nappalidban.

Az alapórák - Latin táncok és Zumba - mellett minden héten kipróbálhatsz egy új stílust is a meghívott szuper táncedzőkkel. Minden héten 3 online videós táncóra áll rendelkezésedre. A program nem igényel táncos előképzettséget vagy előismeretet!

  • KÖZÖS RAJT: január 15-én!

  • 8 hét, heti 3*40 perc tánc

  • otthon, tetszőleges időpontban a portálon keresztül indítható online órák

  • minden táncóra 48 órán át érhető el, utána jön a következő

  • mindenki egy adott napon indul és együtt táncolja végig a 8 hetet a saját nappalijában

  • mindenki egy zárt FB csoportba szerveződve motivál és motiválódik

  • edzők, táncosok, anyuka sorstársak támogató online közössége biztosítja a folyamatos motivációt

  • Haladási napló és csoportmunka erősíti a számonkérhetőséget

  • a programhoz 4 hetes mintaértend vásárolható (részletek alul)

A CÉL:

  • Alakformálás és tánctanulás szórakoztató, játékos módon

  • Nőiséged megtalálása és elmélyítése a tánc által, érezd magad szexinek és magabiztosnak

  • Önismeret és elfogadás mélyítése

  • Feszültség levezetés

FÓKUSZBAN:

  • Táncos alapismeretek elsajátítása

  • Tucatnyi táncirány megismerése

  • Izoláció (riszálás :) fejlesztése

  • Karok nőies használata tánc közben

  • Ritmusok megérzése és gyakorlása

  • Törzs- és gerinc mobilizálás

  • Lábmunka tökéletesítése

A PROGRAM NEHÉZSÉGI FOKA   ❷

 

ERRE SZÁMÍTHATSZ

  • Mindennap hétfőn, szerdán és pénteken elérhetővé teszünk egy 40 perces táncos órát, melyet 48 – a pénteki óra esetén 72 – órán belül bármikor elindíthatsz. Te döntöd el, mikor és mennyit vállalsz!

  • Akár egy profi tánctábor vagy workshop! A program egymásra épülő alkalmakból áll össze, melyek önálló egységekként is működnek.

  • Nem kell profinak lenned! A program nem igényel táncos előképzettséget. Sőt kifejezetten úgy építettük fel, hogy kezdők számára is jól követhető, élvezetes legyen!

  • Azok kedvéért pedig, akiknek táncos múltjuk van, minden héten mutatunk egy meglepetés stílust egy sztáredzővel.

  • 24 változatos és talán teljesen új órát csinálhatsz végig úgy, hogy magadon kívül semmi mással nem kell foglalkoznod. Nincsenek fürkésző szemek, csak te és a tánc!

  • Nyomon követhető a teljesítményed

  • Vigyázz, fenékbe leszel rúgva, ha lazsálsz!

  • A haladási napló és a zárt Facebook csoport segítségével minden résztvevő látja a Táncolj, Anyukám! program többi résztvevőjének aktivitását, eredményeit és élménybeszámolóit. A tapasztalat azt mutatja, hogy ez igencsak motiváló mindenkinek!

  • Lehetőséged van az exkluzív, zárt Facebook csoportban beszélgetni az edzőtársaiddal és az oktatókkal – Kriszta is tag, aki a program háziasszonya -, és akár kérdezni is!

  • Mindenki egyszerre, ugyanazon a napon indul és együtt teljesítjük a 8 hetet. Ugyanabban a cipőben járunk, mind anyukák vagyunk, együtt dolgozunk! A céljaid elérése érdekében támogató szakembereket és oktatókat, valamint folyamatos kommunikációt és motivációt kapsz tőlünk és a közösségtől is!

  • A közös rajt előtti héten, az Előszezon hetében együtt (akkor még csak fejben és lélekben) készülünk fel az előttünk álló 8 hétre: állapotfelmérés, haladási napló, zárt Facebook csoport, és még pár titkos adalékanyag...

  • Dietetikus által összeállított 4 hetes étrend és konzultációs lehetőség. Kétféle étrenddel is készültünk testsúlytól és egészségi állapottól függően: 1500 kcal/160 g szénhidrát és 1800 kcal/180 g szénhidrát tartalmú étrend

  • Heti apró életmódbeli kihívások, de erről többet most nem árulhatunk el

OKTATÓK

  • Mogyorósi Kriszta, Latin táncok

  • Mezei Eszter, Zumba

  • Szikszai Daniella, Brazil szamba

  • Újszászi Dorottya, Consla

  • König István, Art Jazz

  • Baráth Karesz, Reggeaton

  • Baranyi Bea, Hastánc

  • Pethő Kincső, Bollywood

MENETREND

0. hét: Előszezon (január 8-14.): Rajtvonalhoz állunk és lelkiekben felkészülünk a motivált és sikeres együttműködésre.

1.-8. hét (január 15. - március 11.): Buli van!!! Minden hétnek ugyanaz a menetrendje:

              1. táncos óra hétfőn-kedden

              2. táncos óra szerdán – csütörtökön

              3. táncos óra péntektől vasárnapig

A kb. 40 perces órák bármikor indíthatók a megadott napokon, akár többször is.

 

MEGHÍVOTT EDZŐINKRŐL:

A Táncolj, anyukám! Programban található táncstílusok mindegyike könnyen követhető, kezdők számára felépített órát jelent, amihez nem kell táncpartner. Az órákat olyan oktatók tartják, akik a saját műfajukban itthon és külföldön is elismert szakemberek.

  1. Szikszai Daniella: Brazil szamba - A Brazil szamba ösztönösen, zsigerien nőies tánc. Ha eddig gondot okozott a „riszálás”, ezen az órán biztos receptet kapsz arra, hogyan kell a csípődet ritmusra mozgatni. Közben pedig karneváli hangulat kerekedik a nappalidban!

  2. Újszászi Dorottya: Consla - Dotty egy általa kifejlesztett mozgásformával, a Conslával mutatkozik be. A modern/kortárs tánc, kontakt, salsa ihlette műfaj a benned lakozó kreativitásra és női erőre épít, amit improvizációs gyakorlatokkal hoz ki belőled.

  3. König István: Art Jazz - Az Art Jazz az egyik legkeményebb óra, hiszen a gyakorlatok látszólagos könnyedsége kíméletlen összpontosítást és precíz végrehajtást követel. Az izmok könyörtelen átmozgatása után az óra végén már szinte gyerekjáték a tánc.

  4. Baráth Karesz: Reggaeton - Karesz itthon és világszerte is az egyik legismertebb Kizomba táncos és oktató, ezen az órán azonban a Reggaeton rejtelmeibe vezet be minket. A reggaeton szinte minden zumba, latin fitnesz és egyéb táncos órán jelen van, nem véletlenül. Tele van humorral, erotikával és lazasággal. Mostantól tuti nem fog gondot okozni lekövetni!

  5. Baranyi Bea: Hastánc - A hastánc az egyik legkiválóbb eszköz arra, hogy észrevétlenül képesek legyünk függetleníteni egymástól a testrészeinket, és életre keltse szunnyadó női énünket. Bea segítségével egy igazán izgalmas világba pillanthattok be.

  6. Pethő Kincső: Bollywood - A Bollywood az indiai filmipar által megteremtett táncos műfaj. A klasszikus indiai táncok alapjain nyugvó tánc tele van humorral és az élet szeretetével. Kincső egy egészen irracionális világba kalauzol el minket.

NEKED AJÁNLJUK, HA

  • Régebben szültél, akár évekkel ezelőtt, eddig nem mozogtál rendszeresen, és most szeretnél könnyed, szórakoztató módon visszatalálni a mozgás öröméhez

  • A sport és mozgás mellett fontos számodra a szórakozás is

  • Sosem táncoltál, ám mindig is szeretted volna kipróbálni és szívesen teszed mindezt intenzív formában

  • Régebben táncoltál, de a szülés után nem tudsz vagy még nem mersz kimozdulni

  • Szeretnéd levezetni a stresszt és visszakapni a ruganyosságodat

  • Szeretnéd elmélyíteni a nőiségedet és kihozni magadból a végzet asszonyát

  • Nincs másra szükséged, csak arra, hogy 8 hét alatt energiabomba váljon belőled

  • A gyerekeket is szeretnéd bevonni a mozgásba, együtt csinálnád velük a programot

  • A Táncolj, Anyukám! Program szoptatás alatt is biztonságosan végezhető.

RÉSZVÉTELI FELTÉTELEK

  1. A program díja 16 000 Ft. A programot 4 hetes étrenddel is ki tudod egészíteni, amiről részletesen alább olvashatsz. A részvételi díjat a portálon keresztül kártyával tudod kiegyenlíteni. A tranzakció után azonnal aktiválódik számodra a program és eléred a belső felületét a portálon.

  2. Minimum 6 hét eltelt a szülésed óta, ha hüvelyi úton szültél, császármetszés esetén a babád már 10-12 hetes és orvosod már rábólintott a sportolás újrakezdésére

  3. Régebben szültél, akár évekkel ezelőtt és több gyereked is van, eddig nem mozogtál rendszeresen, és most szeretnél könnyed, szórakoztató módon visszatalálni a mozgás öröméhez

  4. A szülés óta hasizmod már összezárult, de maximum 1-1,5 ujjnyira van nyitva, gátizmod jó állapotban van, köhögésre és tüsszentésre nem tapasztalsz vizeletcseppentést.

  5. A Táncolj, Anyukám! program hüvelyi és császármetszés útján történő szülés esetén is ajánlott.

  6. A programon való részvételnek NEM előfeltétele a táncstílusok ismerete.

  7. A program díja nem visszatéríthető, amennyiben rajtunk kívülálló okból nem tudsz részt venni.

  8. Ez a program a Gyerünk, anyukám! videótár óráitól független. A két előfizetés nem előfeltétele egymásnak, és nem is biztosít átjárhatóságot a két rendszer között.

 

 ‹‹‹ Vissza az összes program áttekintő oldalára ‹‹‹

 

MEGFELELŐ ÉTRENDDEL MÉG HATÉKONYABB!

A mozgás nagy lépés ahhoz, hogy a tested ismét remek formában legyen, de a megfelelő étrend legalább ilyen fontos! Segítünk, hogy a táplálkozásod és a program órái együtt a leghatékonyabb fejlődést biztosítsák neked. A havi étrendet dietetikus szakember állította össze, hogy a babád és a te szervezeted se szenvedjen semmiben hiányt, mégis a lehető legtöbbet elérhesd kitűzött céljaidból!

Most először minden programhoz lehet 4 hetes étrendet is választani!

4 HETES ÉTRENDEK

Ha úgy szeretnél fogyni, hogy az egészséged se lássa kárát és az elért eredmények is tartósan veled maradjanak, akkor bizony rendszeresen mozogni kell és a megfelelően összeállított étrendednek is a fenti célokat kell szolgálnia. Mi most valami újat adunk nektek: 4 hetes, dietetikus által összeállított, kiegyensúlyozott, meghatározott kalória- és szénhidráttartalmú, felesleges bonyolításoktól, korlátozásoktól, bioboltban aranyárban kapható termékektől mentes mintaétrendeket.

 

 

Mit tudnak ezek a mintaétrendek?

  1. Mindenekelőtt is a mintaétrendeket szakképzett dietetikus állította össze, így a tápanyagok szempontjából kiegyensúlyozottnak tekinthetőek - ami az egészséged szempontjából fontos szempont.

  2. Meghatározott energia- (kcal) és szénhidráttartalmúak - ebből a szempontból alkalmasak a testtömegcsökkentési cél elérésének támogatására.

  3. Meghatározott energia- és szénhidráteloszlásúak - azaz a napi ajánlott energia- és szénhidrátmennyiséget 5 étkezésre megfelelően elosztva tartalmazzák.

  4. A fentiek mellett kiegyensúlyozottak a megfelelő fehérje- és szénhidrátbevitel szempontjából is.

  5. Alkalmasak arra, hogy használatuk során megismerd a testtömegcsökkentéshez szükséges alapanyagok körét, hogy elsajátítsd a megfelelő ételkészítési technológiákat, és megismerkedj az egyes ételekből, alapanyagokból számodra megfelelő adagnagyságokat.

 

Mit NEM tudnak ezek a mintaétendek?

  1. A legfontosabb, hogy ezek a MINTAétrendek minták, tehát nem személyre szabottak, nem helyettesítik a személyre szabott dietetikai tanácsadást.

  2. Ennek megfelelően nem veszik figyelembe a te egyéni ízpreferenciáidat.

  3. Nem alkalmazkodnak a különböző táplálékallergiákhoz, -intoleranciákhoz - bár az ételek mindegyike a megfelelő helyettesítésekkel elkészíthető (pl. túró laktózmentes túróval, kenyér gluténmentes kenyérrel stb.)

  4. Nem vegetáriánus/vegán étrendek.

  5. Nem alkalmazkodnak a tudományosan megalapozatlan, gyakran tévhiteken alapuló éppen trendi divatdiétákhoz.

  6. Nem tartalmaznak minden reggel zabkását - bármennyire népszerű is ez az étel manapság, főleg reggelire. A zabkása tipikusan fehérjeszegény és összetett szénhidrátokban gazdag étel - a testtömegcsökkentő étrendben pedig kiemelt hangsúly van a megfelelő mennyiségű és minőségű fehérjefogyasztáson. Ezért a menüben hetente egyszer szerepel reggelire és egyszer-egyszer vacsorára. Ha nem szereted a zabkását, válassz más reggelit/vacsorát a kínálatból.

 

Miből állnak össze a mintaétrendek?

  1. Egy-egy mintaétrendet kaptok napi 1500 kcal/160 g szénhidrát-, ill. 1800 kcal/180 g szénhidráttartalommal. Hogy neked melyik lesz megfelelő - az a jelenlegi testtömegedtől függ. Ha nagyobb súllyal indulsz, akkor az 1800 kcal-os, ha kisebb súllyal, akkor az 1500 kcal-os.

  2. A mintaétrendek 4 hetet ölelnek fel.

  3. Az egyenletes napi energia- és tápanyagbevitel érdekében napi ötszöri étkezésre beosztva.

  4. A menü változatos, de különleges, speciális bioboltokban aranyárban beszerezhető termékektől mentes.

  5. Tartalmaznak előre elkészíthető, fagyasztható, a későbbiekben más típusú ételhez elővehető ételeket.

  6. Szerepelnek benne hagyományosabb, és kicsit modernebb ételek is.

  7. Figyelembe veszik a maradékfelhasználást is.

  8. Meglepő lehet, hogy a szendvicsfélék ilyen nagy hangsúlyt kapnak az étrendben - ennek azonban megalapozott szakmai oka van, hiszen a szendvicsfélék azok az ételek, amelyeket kiegyensúlyozottan lehet összeállítani, megfelelő fehérje-, zsír- és szénhidráttartalommal.

A 4 hetes étrend ára 5000 Ft és kizárólag programmal együtt vásárolható meg.

 

TUDJ MEG MÉG TÖBBET

Ha kérdésed van, írj a szerintem@gyerunkanyukam.hu email címre.

 

‹‹‹ Vissza az összes program áttekintő oldalára ‹‹‹