Visszajelzés

Összes cikk

2015-08-24

Piszkos anyagiak - előfizetési tudnivalók

Kiemelt kép

Fontos tudnivalók a Gyerünk, anyukám! előfizetéssel kapcsolatban

 

 

A havi előfizetési díj 4000 Ft

 

 

 

Nálunk havidíjas előfizetést tudsz vásárolni, ami 30 napig korlátlanul érvényes, vagyis ezért az összegért bármikor, bármelyik órán részt vehetsz. Előfizetést online vásárolhatsz, a gyerunkanyukam.hu oldalon kártyával és Paypallal is egyszerűen lehet fizetni. Az előfizetésed 30 napig érvényes majd automatikusan megújul. Az előfizetés bármikor szüneteltethető meghatározott vagy határozatlan időre.

 

Ha kérdésed lenne az előfizetési rendszerrel kapcsolatban, kérlek olvasd el az ezzel kapcsolatos tudnivalókat és ha továbbra is maradnak szürke foltok, légyszi küldj egy emailt az elofizetes@gyerunkanyukam.hu címre.

 

 

 

 

 

 

 

Hogyan tudok előfizetni?

Először regisztrálj a gyerunkanyukam.hu oldalon. Ezt követően kattints a képernyő jobb felső sarkában a nevedre majd utána az "előfizetés vásárlása" gombra. Itt tudod megadni előfizetési adataidat és itt tudsz azonnal fizetni is.

 

Mikor indul a 30 napos előfizetés?

Sikeres fizetési tranzakció után azonnal el is indul a 30 nap, - ezen az időszakon belül korlátlanul használhatod szolgáltatásinkat. Az előfizetett időszak lejárati napját a profiloldalon meg tudod nézni.

 

Lehet-e készpénzben vagy átutalással fizetni?

Nem, csak kártyával vagy Paypal utalással.

 

Van óradíj vagy napijegy?

Nincs, mert az anyukák élete kiszámíthatatlan és ki szeretnénk venni a rendszerből azt a stresszt, hogy “vettem egy napijegyet, de a gyerekem pont belázasodott” vagy “kifizettem az óradíjat, de a gyerekem 10 perc után felébredt és nem tudtam tornázni”. Ehelyett bármikor, bármelyik órára, bármennyi időre be tudsz csatlakozni - ahogy épp kijön a lépés.

 

Ki lehet-e próbálni az órákat előfizetés nélkül?

Igen. Ha regisztrálsz az oldalon, jogosult vagy először két hétig előfizetés nélkül is kipróbálni az óráinkat. Ezenkívül minden héten egy órarend szerinti óra, az előfizetésed állapotától függetlenül ingyenesen, bárki számára elérhető.

 

Mit jelent a profiloldalamon megjelenő aktív tagság és a passzív tagság?

Aktív tagságod van, ha van érvényes előfizetésed, passzív tagságod van, ha előfizetésedet határozott vagy határoztalan időre felfüggesztetted vagy ha a havidíj kifizetése sikertelen volt. Sikeres fizetési tranzakciót követően az előfizetésed állapota automatikusan aktívra vált. Aktív tagság esetén bármelyik órán részt tudsz venni, passzív tagság esetén csak az ingyenes órákat tudod elindítani.

 

Hogyan tudom előfizetésemet felfüggeszteni?

Kattints az "előfizetés módosítása" gombra majd az "előfizetés szüneteltetése" gombra. Itt meg tudod adni, hogy az előfizetésed (a már kifizetett időszak lejárta után) hány napig szüneteljen. Ez a határozott idejű szüneteltetés, amit akkor ajánlunk például, ha tudod, hogy el fogsz utazni pár hétre. Ugyanitt választhatsz határozatlan idejű szüneteltetést is, ha mondjuk sérülés miatt nem tudsz egy ideig tornázni.

 

Hogyan tudom a szüneltetett előfizetést újraindítani?

Kattints a profiloldaladon az "előfizetés engedélyezése" gombra.

 

Hogyan kapom meg a számláimat?

A havidíj sikeres levonását követően a rendszer automatikusan kiállítja a számlát, amit PDF formátumban bármikor meg tudsz nézni a profiloldaladon.

 

Miért nem tudok külföldi címet megadni számlázási címnek?

A jelenleg érvényben lévő ÁFA törvény miatt egyelőre magyarországi címre tudunk számlát kiállítani. Az adás ettől függetlenül bárhonnan nézhető. A számlákat nem postázzuk, tehát a számlán szereplő címre nem fog boríték érkezni. Ha nem tudod megoldani, hogy a számlán magyar cím szerepeljen, kérlek, írj egy emailt a elofizetes@gyerunkanyukam.hu címre.