Visszajelzés

Összes cikk

2017-11-24

ÚJ ÉV, ÚJ PORTÁL, ÚJ PROGRAMOK!

Kiemelt kép

Tudod már, mit csinálsz jövőre? Válassz 8 hetes programjainkból, kérj hozzá étrendet is és 2018 lesz a kedvenc éved!

 

Januárban indul az új Gyerünk, anyukám! portál.

És végre elindulnak a vadi új programjaink is!

És 4 hetes étrendet is lehet hozzájuk kérni!

Íme a teljes kínálat, amiből már most választhatsz:

 

 

 

Minden programban közös vonás:

  1. Január 15-én indul mindenki és 8 hétig együtt menetelünk tűzön-vízen keresztül

  2. Heti 3 online, otthonról végezhető, 30-40 perces edzést kapsz: az elsőt hétfőn-kedden, a másodikat szerdán-csütörtökön, a harmadikat péntektől vasárnapig. A megadott napokon az óra 48 órán belül bármikor elvégezhető, de utána az lekerül és már jön is az új edzés.

  3. Mindenki egyszerre indul és egyszerre ér célba.

  4. Programonként külön zárt Facebook csoportba szerveződnek a tagok és ott mindenki biztonságban ad és kap motivációt.

  5. Haladási napló mutatja a saját és csoporttársaid eredményeit

  6. Edzők és sorstárs anyukák támogató online közössége biztosítja a motiváció folyamatos fenntartását.

  7. Minden programhoz választhatsz 4 hetes, dietetikus által összeállított étrendet is konkrét, napi ötszöri étkezéssel, receptekkel, mindenféle bonyolult és aranyáras, nehezen beszerezhető alapanyag nélkül. Reggeli, tízórai, ebéd, uzsi, vacsora 4 héten át, logikusan, maradékfelhasználással, előre lefőzéssel, cserélhetőséggel, anyukákra szabva, nem idő-milliomosokra... (részletek lent).

  8. Minden program ajándékutalványként is megvásárolható.

 

Íme a teljes választék, a programok részletes leírását a linkre kattintva megtalálod:

 

ÉLETÚT PROGRAMOK: 3x8 hét a szüléstől, a teljes regenerációin át egy új testig, egymásra épülő, fokozatosan erősödő mozgásprogramokkal.

 

 

 

 

 

TEMATIKUS PROGRAMOK: speciális területre fókuszáló 8 hetes mozgásprogramok jól megalapozott általános erőnléttel

 

 

 

 

 

 

 

Most először minden programhoz lehet 4 hetes étrendet is választani!

4 HETES ÉTRENDEK

Ha úgy szeretnél fogyni, hogy az egészséged se lássa kárát és az elért eredmények is tartósan veled maradjanak, akkor bizony rendszeresen mozogni kell és a megfelelően összeállított étrendednek is a fenti célokat kell szolgálnia. Mi most valami újat adunk nektek: 4 hetes, dietetikus által összeállított, kiegyensúlyozott, meghatározott kalória- és szénhidráttartalmú, felesleges bonyolításoktól, korlátozásoktól, bioboltban aranyárban kapható termékektől mentes mintaétrendeket.


 

Mit tudnak ezek a mintaétrendek?

  1. Mindenekelőtt is a mintaétrendeket szakképzett dietetikus állította össze, így a tápanyagok szempontjából kiegyensúlyozottnak tekinthetőek - ami az egészséged szempontjából fontos szempont.

  2. Meghatározott energia- (kcal) és szénhidráttartalmúak - ebből a szempontból alkalmasak a testtömegcsökkentési cél elérésének támogatására.

  3. Meghatározott energia- és szénhidráteloszlásúak - azaz a napi ajánlott energia- és szénhidrátmennyiséget 5 étkezésre megfelelően elosztva tartalmazzák.

  4. A fentiek mellett kiegyensúlyozottak a megfelelő fehérje- és szénhidrátbevitel szempontjából is.

  5. Alkalmasak arra, hogy használatuk során megismerd a testtömegcsökkentéshez szükséges alapanyagok körét, hogy elsajátítsd a megfelelő ételkészítési technológiákat, és megismerkedj az egyes ételekből, alapanyagokból számodra megfelelő adagnagyságokat.



 

Mit NEM tudnak ezek a mintaétendek?

  1. A legfontosabb, hogy ezek a MINTAétrendek minták, tehát nem személyre szabottak, nem helyettesítik a személyre szabott dietetikai tanácsadást.

  2. Ennek megfelelően nem veszik figyelembe a te egyéni ízpreferenciáidat.

  3. Nem alkalmazkodnak a különböző táplálékallergiákhoz, -intoleranciákhoz - bár az ételek mindegyike a megfelelő helyettesítésekkel elkészíthető (pl. túró laktózmentes túróval, kenyér gluténmentes kenyérrel stb.)

  4. Nem vegetáriánus/vegán étrendek.

  5. Nem alkalmazkodnak a tudományosan megalapozatlan, gyakran tévhiteken alapuló éppen trendi divatdiétákhoz.

  6. Nem tartalmaznak minden reggel zabkását - bármennyire népszerű is ez az étel manapság, főleg reggelire. A zabkása tipikusan fehérjeszegény és összetett szénhidrátokban gazdag étel - a testtömegcsökkentő étrendben pedig kiemelt hangsúly van a megfelelő mennyiségű és minőségű fehérjefogyasztáson. Ezért a menüben hetente egyszer szerepel reggelire és egyszer-egyszer vacsorára. Ha nem szereted a zabkását, válassz más reggelit/vacsorát a kínálatból.


 

Miből állnak össze a mintaétrendek?

  1. Egy-egy mintaétrendet kaptok napi 1500 kcal/160 g szénhidrát-, ill. 1800 kcal/180 g szénhidráttartalommal. Hogy neked melyik lesz megfelelő - az a jelenlegi testtömegedtől függ. Ha nagyobb súllyal indulsz, akkor az 1800 kcal-os, ha kisebb súllyal, akkor az 1500 kcal-os.

  2. A mintaétrendek 4 hetet ölelnek fel.

  3. Az egyenletes napi energia- és tápanyagbevitel érdekében napi ötszöri étkezésre beosztva.

  4. A menü változatos, de különleges, speciális bioboltokban aranyárban beszerezhető termékektől mentes.

  5. Tartalmaznak előre elkészíthető, fagyasztható, a későbbiekben más típusú ételhez elővehető ételeket.

  6. Szerepelnek benne hagyományosabb, és kicsit modernebb ételek is.

  7. Figyelembe veszik a maradékfelhasználást is.

  8. Meglepő lehet, hogy a szendvicsfélék ilyen nagy hangsúlyt kapnak az étrendben - ennek azonban megalapozott szakmai oka van, hiszen a szendvicsfélék azok az ételek, amelyeket kiegyensúlyozottan lehet összeállítani, megfelelő fehérje-, zsír- és szénhidráttartalommal.

 

A 4 hetes étrend ára 5000 Ft és kizárólag programmal együtt vásárolható meg.

 

 

Ha csatlakozni szeretnél valamelyik programhoz, kattints a nevére, és a részletes leíró oldalon keresztül meg tudod venni étrenddel és anélkül is.

 

Ha kérdésed lenne, nyugodtan írj: tanacs@gyerunkanyukam.hu