Visszajelzés

NYÁRI KÍNÁLAT

HETI KIEMELT KÍNÁLAT

Heti kiemelt kínálat

45 perc
Piloxing
Mezei Eszter
40 perc
Total Body
Adamcsek Edo
40 perc
Nyújtás
Tatár Szilvi
60 perc
Haladó pilates
Máté Noémi
Összes megjelenítése

HETI KÍNÁLAT

Ezek az eheti kardió és táncos órák

Összes megjelenítése
Órarend
November 20-26.
MA
A szavazataitok alapján az élő órák felett eljárt az idő, ezért kéréseteknek (könyörgéseteknek :) megfelelően minden héten 8-10 bármikor indítható órát kaptok. A kínálat minden hétfőn frissül!
 
Latin fitnesz

A Latin Fitness elnevezés meglehetősen vegyes dolgot takar. Alapvetően latin-amerikai autentikus táncok alaplépéseit fogjuk ötvözni az aerobikkal, de előfordulhat egy-egy klasszikus társasági tánc is a repertoárban.  Az óra elsősorban zsírégető hatású, a tánc sajátos jellegéből adódóan pedig az alakot is formálja. A latin zene, a felszabadult és a hagyományostól eltérő testhasználat a szellemet is frissíti. A koreográfiákat igyekeztem úgy felépíteni, hogy a teljesen kezdő táncosok is követni tudják, de a gyakorlottaknak is élmény legyen. Az óra összeségében nagyon pörgős, riszálós lesz, de ez ne riasszon el. Ha nem sikerül elsőre valamit megcsinálni, ne csüggedj. Helyette bátran mozogj tovább, és érezd jól magad. smiley

Az óra a gyermek születését követő 8. héttől ajánlott. Saját és a vendégek tapasztalatai alapján a tejtermelésre nincs negatív hatással. Viszont az alábbi apróságok nagyban segíthetik a kényelmed:

  • erős tartású, lehetőleg sportmelltartó
  • folyadék bekészítés
  • kényelmes edzőcipő (mezítláb nem javasolt)

A sérülések elkerülése és a ráhangolódás végett az első 10-15 percben bemelegítünk. Ezt követően kb. 30-35 perc folyamatos tánc következik, 2 vagy 3 fél perces megszakítással. Ilyenkor ajánlott inni. 

Az óra végén 5-10 perc nyújtás, lazítás lesz, amit kérlek csinálj végig, ne csald el. Ez segít a könnyebb regenerálódásban (izomláz), megelőzi a sérülést és nem utolsósorban mentálisan is lezárja az órát smiley.

 

 
Maminbaba

A Maminbaba hordozós latin fitess egy igazán szórakoztató, mégis csinosító mozgásforma latin tánc alapokkal. Könnyen követhető elemekből áll, így sem táncos, sem másféle sportos előképzettség nem szükséges hozzá. Nagy előnye, hogy a gyermekünkkel együtt végezhető, mert a Maminbaba órák alatt a babák valóban a hordozóba kötve, vagy pocakban ringatóznak a kellemes latin zenére. Csak olyan mozdulatokkal dolgozunk, ami a babáknak és az anyukáknak is kellemes, így a picik általában elalszanak, mialatt anyukájuk kikapcsolódik és észrevétlenül fogy. A gyakorlatok úgy vannak kialakítva, hogy azt elöl- és háton hordozott babákkal is biztonsággal, és kiváló erősítő hatással el lehet végezni. Gyógytornász, hordozási- és szoptatási tanácsadó is ajánlja!
A Maminbaba óra a bemelegítéssel és nyújtással, levezetéssel együtt 55-60 perc. A Maminbaba kardio-jellegű edzés erősítő- és gerincgyakorlatokkal. Kiválóan feszesíti a comb és farizmokat, karcsúsítja a derekat és csípőt, erősíti a hát izmait, formálja a kart és a mellet. Javítja a terhesség során romló mozgáskoordinációt és szebb, nőiesebb tartást eredményez. Nem utolsósorban segít megelőzni és kezelni a szülés utáni depressziót!


A Maminbabát a gyermekágyi időszakot követően, hat héttel szülés után lehet elkezdeni, ha erre az orvosunk is rábólint. Császáros szülés esetén érdemes 10-12 hetet várni, hogy a hasi seb ne okozzon kellemetlenséget a baba hordozása közben. Sportos, kényelmes öltözék és bokát tartó sportcipő javasolt hozzá, és a babát sem kell túlöltöztetni, hiszen a tánc közben egymást melegítitek.

A Maminbaba órákat országszerte kipróbálhatod személyesen is, és segítséget kapsz a babahordozásban. Mentális egészségünk érdekében minden kisbabás anyukának szüksége van a kimozdulásra, társaságra, a beszélgetésre hasonló cipőben járó anyukákkal. Szánj egy kis időt magadra! Hidd el, megtérül! ;-)


FONTOS! Az anatómiailag megfelelő és egészséges hordozásról nézd meg a 4 perces videónkat! 12-13kg-os babákkal még könnyen lehet maminbabázni, ha szakszerűen vannak a babahordozóban.

http://youtu.be/VAQ4PYLPeQI

 

 
Formatorna LIGHT

A Formatorna LIGHT-ot a szülést követő 12-14. héttől ajánlom. Felkészülésként, a megelőző hetekben csatlakozz az órarendben található szülés utáni regeneráló tornához.

Ezen az órán igyekszem olyan zenéket válogatni, amelyekre talán még soha nem tornáztál, mert a lelki töltődést is nagyon fontosnak tartom. Garantáltan nincs tuc-tuc :-)

Alapos bemelegítést követően egy anyagcsere turbózó, állóképesség javító kardio blokk következik. Ebben a részben nem használunk eszközöket, csak a saját testünk súlyával dolgozunk. Minden óra alapja, hogy ezekben a hetekben még nem mindenki áll készen az ugrálással, rázkódással járó gyakorlatokra. Ezért az órán akár mezítláb is lehetsz!

Az olykor undok, izzadós részt követően erősítjük a nagyobb izomcsoportokat, szem előtt tartva, hogy a terhességet követően az elsődleges feladat a törzs izomzatának megerősítése. Emellett nem feledkezünk meg a problémás “anyuka részek” formálásáról sem. Végül az igénybevett, alaposan megdolgoztatott izmokat nyújtással jutalmazzuk :-)

 
 
Formatorna EXTRA

A Formatorna EXTRA órát a Formatorna LIGHT utáni következő lépcsőként, a 16-20. héttől kezdheted.

Ezen az órán is igyekszem olyan zenéket válogatni, amelyekre talán még soha nem tornáztál, mert a lelki töltődést is nagyon fontosnak tartom. Garantáltan nincs tuc-tuc :-)

Alapos bemelegítést követően egy anyagcsere turbózó, állóképesség javító kardio blokk következik. Ebben a részben nem használunk eszközöket, csak a saját testünk súlyával dolgozunk. A LIGHT óratípushoz képest itt már intenzívebb a mozgás, edzőcipő javasolt, mert ugrálás és szökkenés bizony előfordul :-)

Az olykor undok, izzadós részt követően erősítjük a nagyobb izomcsoportokat, szem előtt tartva, hogy a terhességet követően az elsődleges feladat a törzs izomzatának megerősítése. Emellett nem feledkezünk meg a problémás “anyuka részek” formálásáról sem. A LIGHT órához képest változás, hogy az erősítő blokkokban összetett gyakorlatokat végzünk, nagyobb ismétlésszámmal. Végül az igénybevett, alaposan megdolgoztatott izmokat nyújtással jutalmazzuk :-)

 
 
Hasizom regeneráló jóga

Óráim elsősorban a has, hát, fűző izomzat erősítését szolgálják, azonban női jóga oktatóként időről-időre becsempészek majd egy kis csípőnyitást, mellkasnyitást foglalkozásokba. Mivel hasi területet erőközpontnak is hívják, így időről-időre központosító, valamint egyensúly gyakorlatokkal is fűszerezem a foglalkozásaimat.  Szeretném, ha a foglalkozásokat Ti alakítanátok, így írjatok, véleményezettek és kérjetek bátran, hogy minél jobban az igényeitekhez tudjam igazítani az órákat. A foglalkozások, erőnlétetekhez igazítva szülést követő 12. héttől elkezdhetők. Szétnyílt hasizommal rendelkező hölgyek esetén a gyakorlatok végzése maximum 2 ujjnyira mérséklődött rés esetén javasolt, sérv vagy egyéb egészségügyi probléma esetén konzultálj a szakorvosoddal. Menstruáció esetén pedig hagyd pihenni a szervezetet, és hagyd ki a gyakorlást, jó néhány pozíció kifejezetten ellenjavalt menstruáció esetén. A hónap összes többi napján viszont hajrá, várlak szeretettel az óráimon!

 
Piloxing

Robbanékony BOKSZ , kecses PILATES és dinamikus DANCE elemek ötvözete, melynek eredménye egy kőkemény, mezítlábas, PILOXING ® tréning.Ez a mozgásforma egy intervall típusú zenés edzés, ahol a gyors ütéssorozatokat a core izmok edzése és különböző erőgyakorlatok követnek, a tánc kecsességével fűszerezve. Azért fejlesztették ki, hogy kalóriát égessen, fejlessze az izmokat, fizikálisan és mentálisan is erőssé tegyen.

Nem egy szokványos aerobik,-illetve táncos óra. Ez PILOXING ® ,ami semmihez sem hasonlítható. Segít, hogy karcsú, szexi és energikus légy. Nem véletlen a Piloxing ® szlogen: KECSES, SEXY, KŐKEMÉNY!

Szülés után az orvos beleegyezésével 6. hét után ajánlott!

 
 
Pilates

Ez a tréning nagy hangsúlyt helyez a testközéppont izomzatának (gátizomzat, mélyhasizom, mély hátizmok) tudatosítására és erősítésére. Emiatt alakformáló és tartásjavító hatása van, és jó hatású hátfájás esetén. Alapelv továbbá, hogy minden testrészre figyelünk, így tokától-bokáig megdolgoztatjuk és meg is nyújtogatjuk magunkat, a has-hát régión túl különös tekintettel a comb, a popsi, a vállöv és a kar izomzatára. Szorgalmas pilatesezés eredményeképp a gerinc mozgékonyabbá, az izomzat szálkásabbá válik, az ízületeket pedig remekül felfrissítjük. Kevésbé pörgős óra, cserébe „mélyen szánt”.

 
Total Body

Ezeket az órákat legkorábban a 16-20. héttől kezdheted, miután a többi tornával már elkezdted megerősíteni a törzsizmaidat, gyakorlod a helyes testtartást és nincsenek ízületi fájdalmaid (pl. térd).

Olyan komplex, saját testsúlyos gyakorlatokat válogatok össze, amelyekkel az edzés végére minden izomcsoportot jól megdolgoztatunk. Mivel a feladatok összetettek és több izomcsoport dolgozik egyszerre, ezért az edzés intenzív, és nem is tart 40 percnél tovább. Vannak szökkenéssel járó gyakorlatok is, de ezeket mindig tudod helyettesíteni nem ugrálós verzióval, így az aktuális erőnlétednek megfelelően tudsz dolgozni.

Kétféle órafelépítéssel fogsz találkozni. Egyrészt lehet köredzés: például van 4 gyakorlat, amelyeket egyenként fél/háromnegyed percig csinálunk, közte pihenővel, és ebből van mondjuk 3 kört. Másrészt van az én személyes kedvencem, amikor gyakorlat kombinációkat építek fel, és ezeket ismételjük.

Izmaid erősödni fognak, fejlődik az állóképességed, és biztosan formásodni fogsz, ha kitartóan és rendszeresen tornázol. Tarts velem!

 
Dinamikus gerinctréning
Gerincünk egészségének megőrzése érdekében végzett previntív torna. Az ülő életmódból adódó gerincpanaszok megszűntetése és megelőzése a cél.
Az óra első felében az egész testet átmozgató, dinamikus, kifejezetten a gerinc körüli core (törzs)izmok erősítését fejlesztő gyakorlatokat végzünk kellemes chill out zenére, majd statikusabb kitartásos erősítő feladatok következnek a talajon, bevonva  a comb, fenék, csípőizmokat is!
Ez a fajta óratípus korra, nemre való tekintet nélkül bárkinek ajánlott, különösen a kismamáknak (babák cipelése, kiságyba hajolás, állandó görnyedt testhelyzet...) és a senior korosztálynak. Bár az óra anyaga egy komoly fizikai terhelés a szervezetnek, természetesen a feladatok végrehajtásánál a fizikai állapotot is figyelembe vesszük!
Kismamáknak a szülés utáni 6. heti orvosi kontroll után javasolt torna, természetesen orvosi engedéllyel. 
Csak olyan erősítő gyakorlatokat végzünk, ami a szétnyílt hasfallal rendelkezőknek is ajánlott! 
 
Gerinc-MIX
 
Dance Fitness